Jak działa pomoc zdalna
Korzystając z rozwiązania
TeamViewer, możemy uzyskać zdalny dostęp do oddalonego o tysiące kilometrów komputera.
W ten sposób jesteśmy w stanie identyfikować problemy oraz szybko i skutecznie je rozwiązać. Jak zacząć? Bardzo prosto!
Aby umożliwić zdalne połączenie wystarczy pobrać odpowiednią aplikację i uruchomić na swoim komputerze.
Po uruchomieniu aplikacji pojawi się okno z osobistym identyfikatorem i hasłem.
Wyślij do nas wygenerowany identyfikator i hasło aby umożliwić zdalne połączenie się z Twoim komputerem.
![](https://ats.szczecin.pl/wp-content/uploads/ats-support-logo-win.png)
Moduł przeznaczony jest dla komputerów
z zainstalowanym systemem Windows
![](https://ats.szczecin.pl/wp-content/uploads/2017/07/ats-quick-support-mac.png)
Moduł przeznaczony jest dla komputerów
z zainstalowanym systemem OS X / macOS
![](https://ats.szczecin.pl/wp-content/uploads/2017/07/ats-host-support.png)
Moduł przeznaczony do nienadzorowanego dostępu dla komputerów z Windows